لباس نوزادی

فروشگاه خرید آنلاین سیسمونی / لباس بچگانه / لباس نوزادی

sismoonininishop

لباس نوزادی

فروشگاه خرید آنلاین سیسمونی / لباس بچگانه / لباس نوزادی

 

نحوه لباس پوشیدن کودک

لباس برای آب و هوای گرم چی و چجوری ؟ 

 

لباس برای آب و هوای سرد چی و چجوری ؟ 

 

 

 

حالا اینکه  چیه و چجوریه رو تو ادامه مطلب بخونید . 

لباس برای آب و هوای گرم

از کلاه لبه دار استفاده کنید.

چتر یا درخت می تواند مانع از تابش آفتاب در برابر اشعه خورشید در کودک شود ، اما گاهی اوقات این گزینه ها در دسترس نیستند. یک کلاه لبه دار می تواند کودک را از آفتاب گرفتن زیاد در امان نگهدارد.

 

 

 

یک لایه لباس انتخاب کنید.

در موج گرما ، کودک شما به راحتی گرم می شود و کلافه می شود. لباس های سبک و گشاد را انتخاب کنید.

همچنین باید از رنگهای تیره خودداری کنید ، زیرا اینها گرما را جذب می کنند و می توانند در گرم شدن بیش از حد کودک شما نقش داشته باشد.

 

 

 

ضد آفتاب برای کودک خود استفاده کنید .

اگرچه ممکن است فکر کنید که لباس کودک باید او را به اندازه کافی در برابر آفتاب محافظت کند ، اما یک تی شرت نخی متوسط ​​فقط با SPF پنج درجه بندی می شود! اطمینان حاصل کنید که او قبل از بیرون رفتن برای بازی در هوای گرم و آفتابی ضد آفتاب استفاده کرده است.

 

ضد آفتاب کودک

 

از حامل های کودک با تهویه مناسب استفاده کنید.

گرمای روز می تواند با گرمای بدن شما ترکیب شود و فضای بسته حامل کودک را برای کوچولوی شما ناراحت کند. حامل های ساخته شده از نایلون یا سایر پارچه های سبک می توانند این گرما را پراکنده کنند.

اگر متوجه شدین که کودک شما بیش از حد معمول سرخ شده به نظر می رسد ، احتمالاً بیش از حد گرم می شود. او را فوراً از حامل بردارید و به دنبال مکان خنک تری بروید.

 

 

 

 



 

لباس برای آب و هوای سرد

 

یک لایه بیشتر از خودتان به کودکتان بپوشانید.

به خصوص اگر در مناطقی زندگی می کنید که می تواند خیلی سرد باشد ، احتمالاً عادت کرده اید که برای گرم نگه داشتن چندین لایه بپوشید. به طور کلی ایده خوبی است که کودک خود را یک لایه بیشتر از آنچه خودتان می پوشید ، بپوشانید.

شما همچنین باید یک ژاکت یا پتو اضافی به همراه داشته باشید ، فقط در صورتی که کودک شما به گرمای بیشتری نیاز داشته باشد.

 

مراقب باشید که بیش از حد هزینه نکنید

دمای پوست کودک خود را احساس کنید تا ببینید آیا بیش از حد گرم

شده یا سرد شده است

اگر لایه های زیادی پوشیده شده می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد . یا گرمازدگی ، حتی در هوای سرد شود

پس ممکن است به اندازه لایه هایی که فکر می کنید به لباس گرم احتیاج ندارند

 

اندامهای کودک خود را بپوشانید

اگر کودک شما به درستی لباس سرما را نپوشاند ، می تواند به راحتی سر ، صورت ، گوش ها ، دست ها و یا پاها را دچار یخ زدگی یا یخ زدگی کند.

سرمازدگی جایی است که پوست خیلی سرد و یخ می زند و می تواند برای سلامتی کودک شما بسیار خطرناک باشد. برای جلوگیری از این اتفاق ، مطمئن شوید که او کاملاً به تجهیزات زمستانی مجهز است ، مانند:کلاه /دستکش / شال / چکمه زمستانی

 

حالا چجوری؟ 

 

یک لباس نخی و نرم روی کودک خود قرار دهید. برای لایه اول ، کودک خود را در یک لباس راحتی که از پارچه ای قابل تنفس مانند پشم یا پنبه ساخته شده است ، بپوشید. این به فرار رطوبت کمک می کند تا کودک شما گرم و خشک بماند.

 

 

شلوار پشمی را به لباس اضافه کنید. برای افزودن یک لایه عایق دیگر ، کودک خود را با شلوار بپوشانید تا گرما را به دام بیندازد

ژاکت یا ژاکت سبک اضافه کنید. از آنجا که بیشتر بچه های کودک نازک هستند ، کودک را در لایه دیگری مانند ژاکت پشمی نازک یا ژاکت آستین بلند بپوشانید.

 

جوراب های گرم را روی کودک بگذارید.


دکمه نوزاد تازه متولد شده خود را تا یک کودک 6 ماهه در حین ترکیدن کودک. اگر می خواهید کودک خود را در زمستان بیرون ببرید ، برای گرم ماندن به چند لایه دیگر احتیاج دارد.

 

سر و گوش های کودک خود را با یک کلاه گرم بپوشانید. به دنبال کلاهی بروید که از گوش ها پایین بیاید یا دارای فلپ گوش باشد. داخل کلاه را احساس کنید تا پارچه خراشیده نشود و کودک شما را آزار ندهد.

 


وقتی دست بیرون است ، دستکش را بگذارید. از آنجایی که نوزادان چنین انگشتان کوچکی دارند ، خیلی زود سرد می شوند. برای محافظت از دست آنها ، دستکش های ضخیم بر روی آنها قرار دهید. دستکش هایی را انتخاب کنید که کودک شما به راحتی قادر به بیرون آوردن آنها نباشد.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی